Årsregnskap -, årsmelding 2017 samt protokoll fra årsmøte 2018

Postet av Moelven IL den 2. Apr 2018

Årsregnskap -, årsmelding 2017 samt protokoll fra årsmøte 2018 kan hentes fra linken under:

Årsregnskap - , årsmelding 2017 samt protokoll fra årsmøte 2018

​INNEBANDY

Postet av Moelven IL den 11. Mar 2018

INNEBANDY

Det er for tiden ingen aktive spillere i Moelv Innebandyklubb. De som ønsker å spille innebandy kan delta på Gjøvik Innebandyklubb (GIBK) sine treninger. Etterhvert håper vi at det blir mange nok til å starte opp igjen Moelv Innebandy.

GIBK har minilag, småguttelag, guttelag og seniorlag. Fra høsten er det også planer om eget juniorlag, og kanskje eget jentelag. Sesongen varer fra august til april.

Info om treninger og kontaktpersoner finner du på www.gibk.no/

Ta kontakt med trener eller lagleder for nærmere info eller hvor treningene gjennomføres, se kontaktpersoner på hjemmesiden.

Redskapshuset vårt er snart ferdig!

Postet av Moelven IL den 21. Feb 2016

Les om jobben støttegruppa vår har gjort og fortsatt gjør i Ringsaker Blad:

Rundt 800 dugnadstimer har det tatt 15 frivillige å sette opp redskapshuset i Moelv Idrettspark.

STØTT MOELVEN IL MED DIN GRASROTANDEL

Postet av Moelven IL den 1. Des 2015

Grasrotandel til MIL blir brukt til å utvikle og ivareta våre fine anlegg slik at alle brukere både voksne og barn til en hver tid har baner og anlegg som er i tipp topp stand.

I tillegg settes det av penger i et fond hvor gruppene en gang i året får tildelt midler etter søknader/behov.

Siden Norsk Tipping ble etablert har hele overskuddet gått til samfunnsnyttige formål. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til være med å bestemme hva noe av overskuddet skal gå til. Du kan nå velge hvilket lag eller forening som får fem prosent av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går fem kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Ved spill på Multix tilfaller halvparten av overskuddet Grasrotandelen. Hver dag beregnes Grasrotandelen ut ifra forskjellen mellom innsats og gevinster, og fordeles til spillernes grasrotmottakere.

Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax og Extra. Dette fordi alt overskuddet i Extra allerede går til stiftelsen Helse og Rehabilitering og Flax spilles uregistrert.

Vil du gi din støtte til Moelven Idrettslag?

Trykk på linken under og velg "Tilknytt"

Her kan du også se statistikken over opptjente grasrotmidler og antall spillere tilknyttet Moelven Idrettslag.