Moelven på pallen.

Postet av Moelven IL - Friidrett den 24. Jan 2015

«Fy søren, så moro» uttalte Torstein når det ble klart at Moelven kom på pallen under kompetanehelga, i årets Necon-klubb kåring.

Hind ble årets Necon klubb. Vi ble nr to.

Det ble vill jubel i Moelven leiren når det ble kunngjort at klubben vår ble nummer to i kåringen. Nå blir det en liten feiring i kveld, vi må jo nyte dette litt.

Så starter vi planlegging av hvordan vi best mulig skal bruke premien på til sammen 35.000,- blanke kroner, til beste for klubben.

Klubbutviklingen vi har vært gjennom, som tydeligvis flere enn oss synes har vært god, er en ting, og sammen med disse midlene skal vi løfte oss enda et hakk.

Vi må også takke alle i klubben for gode bidrag, sier Torstein. For dette har vært en god dugnad, både blant medlemmene og i styret. Alle har stilt opp og bidratt, utøverne har kurset seg, både dommerkurs, Rent Idrettslag og trenerkurs. Vi har hatt foreldregrupper som har kommet med gode innspill, og i styret har vi fordelt oppgavene med utvikling av klubb håndbok og strategiplaner.